Sugarplum Stories TVD Fanfic: Klaroline, Elejah, Originals etc. - Az oldalon található történet saját írás, a The Vampire Diaries című sorozat alapján készült. A karaktereket onnan kölcsönöztem. Az oldal semmilyen kapcsolatban nem áll a sorozattal.

2012. április 28., szombat

Köszönet nyilvánítás

Kedves olvasóim!


Elértem a 10 000 feletti látogató számot. Amikor megnyitottam a blogomat, álmomban sem gondoltam volna, hogy szűk két hónap alatt elérem ezt a számot.
Nélkületek ez nem sikerült volna! Köszönöm a hűségeteket, kitartásotokat, lelkesedéseteket, támogatásotokat és nem utolsó sorban a pozitív visszajelzéseiteket! Mindezek  nélkül nem tudtam volna eljutni idáig a történetemmel. Remélem a továbbiakban sem fogok csalódást okozni Nektek!

Mindenkinek nagyon köszönöm és nagyon kellemes hosszú hétvégét kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! ez a te érdemed! ha nem írnál ilyen jól akkor nem lenne ennyi látogatód :) de mivel grammi meg oscar meg még 1000 díjas lehetnél ez nem probléma úgyhogy indulhatsz a 100 000 látogató a legrövidebb idő alatt díjért. Csak így tovább!! puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veronica!

      Köszönöm szépen! Te egészen biztos, hogy egy Angyal vagy. :))))
      Puszi

      Törlés
  2. Gratula! Nem is csoda, hisz isteni a történet! ;D
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lizyy!

      Köszönöm szépen! Nagyon sokat segítetek az írásaimban a visszajelzéseitekkel, nélkületek nem jutottam volna idáig! Ezt komolyan mondom.
      xoxo

      Törlés