Sugarplum Stories TVD Fanfic: Klaroline, Elejah, Originals etc. - Az oldalon található történet saját írás, a The Vampire Diaries című sorozat alapján készült. A karaktereket onnan kölcsönöztem. Az oldal semmilyen kapcsolatban nem áll a sorozattal.

2012. március 4., vasárnap

A hiátusra való tekintettel....

Hey There,

Mióta újra szünet van a TVD-ben, gondoltam a fantáziámra bízom az elkövetkezendő eseményeket. Így aztán elkezdtem becsapkodni a gépembe egy olyan történetet, amely ott folytatódik, ahol az All My Children befejeződött. A történet több részből fog állni, és minden karakter szerepelni fog benne, de leginkább kedvenc párosomra Klausra és Caroline-ra koncentrál. Életem első írása, ezért szeretnék  kérni komikat, amiben leírjátok a véleményeteket, hogy tudjam érdemes e folytatnom, és ha bizalmat szavaztok nekem, akkor a következő részek minőségibbek lehessenek! Előre is köszönöm. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése