Sugarplum Stories TVD Fanfic: Klaroline, Elejah, Originals etc. - Az oldalon található történet saját írás, a The Vampire Diaries című sorozat alapján készült. A karaktereket onnan kölcsönöztem. Az oldal semmilyen kapcsolatban nem áll a sorozattal.

2012. március 18., vasárnap

Chapter 12

Végre sikerült meghoznom a 12. fejezetet is. Ezért a részért sokan utálni fogtok engem, de kérlek vegyétek figyelembe, hogy az Ősök a kedvenceim, és még nem értem a végére a történetnek. :)
Jó szórakozást!!!

Felszabadultság


Elijah az emberei által megadott hotelnél állt. Hallotta bentről, hogy valaki nagyon gyengén lélegzik. Ez nyilvánvalóan Alaric lehetett. Beszélgetés szűrődött ki. 
- Anyám, mikor fogjuk végre megölni ezt a gyilkost? – kérdezte egy férfihang. 
- Ha majd úgy gondolom, eleget szenvedett – válaszolta feltehetően az anya. Kicsit őrült a hangja a nőnek, gondolta Elijah. 
- Öljük már meg, és tűnjünk innen. Úgy hírlik, hogy egy Ősi vámpír is keresi ezt a szemétládát – szólalt meg egy másik férfihang. 
- Nem érdekel. Megölte az édes kicsi testvéreteket és az apátokat is. Az örökkévaló szenvedés is kevés lenne neki – hallatszódott a nő hisztérikus hangja, majd Alaric fájdalmas üvöltése. 
Elijah, úgy döntött itt az ideje cselekedni. Hangtalanul bement a hotelbe, és felszáguldott a legfelső emeletre. A levegő tele volt Ric vérének szagával. Benyitott a valamikor lakosztálynak számító helyiségbe. A három vámpír megpördült a tengelye körül, és támadó állást vettek fel. 
- Bárki is vagy, jobban teszed, hogyha eltakarodsz, ha még élni akarsz – vicsorogta a nő. 
- Nem vagytok túl szívélyesek. 
- Szívélyességet akarsz? – kérdezte az egyik, nagyjából a húsz éves férfi. 
- Nagy kérés lenne? – vonta fel Elijah a szemöldökét. 
- Nesze neked szívélyesség! - szólalt meg a másik férfi is, aki talán két évvel lehetett idősebb a másiknál.
A két férfi vámpír egyszerre támadt az Ősre, aki egy villámgyors mozdulattal tért ki útjukból, majd hátuk mögött teremve egy pillanat alatt tépte ki szívüket. A nő artikulálatlan hangot adott ki, és ész nélkül Elijah-nak támadt. Egy másodperccel később a földön feküdt törött nyakkal. 
Az Ősi vámpír megtörölte kezeit, majd Alaric-hoz lépett. A falhoz volt láncolva, azok tartották alélt testét. Szinte mindenhol meg volt szurkálva, égetve. Ömlött a fejéből a vér, úgy tűnt a nő éppen megskalpolni készült a férfit. Elijah kiszabadította a tanárt a fogságából, és óvatosan a földre fektette. Helyére a nő került, aki még mindig mozdulatlan volt, de a férfi egy nagyobb adag verbénát is belefecskendezett a biztonság kedvéért. Elijah megharapta csuklóját, és szétfeszítve Alaric száját, belecsorgatta vérét, majd kivitte kocsijához, és visszahajtott a házba, amit kibérelt a hétvégére. 
Elena az ablakból leste, hogy mikor ér vissza Elijah. Amikor meglátta, hogy megérkezett, rohant az ajtóhoz. Rémülten látta, hogy Ric merő vér. Az Ős a kanapéra fektette, és Elena sírva ült le a mozdulatlan férfi mellé. Elijah kiment, és behozott egy nagyobb méretű vízzel teli tálat, egy szivacsot, és néhány törölközőt. 
- Elena, tisztítsd meg a sebeit. Rendbe fog jönni, adtam neki a véremből. 
- Mi történt Elijah? – nézett a hasonmás könnyes szemmel. 
- Ezt most megyek vissza letisztázni. Ne sírj Elena, rendbe fog jönni – simogatta meg a lány arcát a férfi. 
- Nagyon köszönöm, hogy visszahoztad nekem őt! – fogta meg az Ős kezét a lány, és megszorította azt. 
- Szívesen. Mennem kell. Az egyik vámpírt életben hagytam, kiderítem mi történt! 
- Vigyázz magadra! 
- Ne aggódj értem, foglalkozz Ric-kel. Sietek vissza! 
A nő akkor kezdett magához térni, amikor Elijah visszatért.
- Ki a fene vagy te? – kérdezte a nő, és megpróbálta letépni a láncait. 
- Én a helyedben nem tenném. 
- Kit érdekel, mit mondasz. 
- Ezer éves vagyok, és az Ősök közé tartozom, szóval mutass felém tiszteletet. Erre érzékeny vagyok. Mi a neved? 
A nő sötéten bámulta a férfit. 
- Te akartad - lépett a nő elé Elijah, és mélyen a szemébe nézett. - Minden kérdésemre válaszolsz. Mi a neved? 
- Susan. 
- Nos, Susan, mi történeted Alaric-kal? 
- Megölte a gyermekemet, és a férjemet. Több mint két évembe telt, hogy rátaláljak. 
- Hogy került a képbe Meredith Fell? 
- Már figyeltük egy ideje a tanárt, és egyszer csak feltűnt a doktornő. Megigéztem, hogy azt tegye amit én akarok, és kiszedtem belőle minden információt a városról. 
- Verbénát iszik. Hogyan tudtad megigézni? 
- Két nap fogság után kiürült a szervezetéből. Azóta pedig nem issza. 
- Miért nem kaptad el Alaric-ot magad? 
- Először meg akartam leckéztetni. Azt akartam, hogy meghurcolják, hogy tönkremenjen az élete, mielőtt megölöm. Meredith jó végrehajtó volt. Sikerült a tanárra terelni a gyanút a tanácstagok megölésével, de köszönhetően, a vadász idióta barátainak, a nő is gyanúba keveredett. 
 - Dr. Fell ölte meg a halottkémet, és Bill Forbes-t? 
- Nem. Ő csak a fegyvereket szállította, a fiaim tették. 
- Miért pont őket öltétek meg? 
- A halottkém tudta, hogy valami nincs rendbe, ki kellett iktatni. Bill Forbes pedig, annyira gyűlölte a vámpírokat, hogy nem volt kár érte. Ráadásul könnyű célpont volt. 
- Miért szúrtátok le Alaric-ot? 
- Amikor a doktornőre terelődött a gyanú kisebbik fiam az engedélyem nélkül megigézett egy idegent, majd amikor a tanár hazaért, a fiam leütötte, bevitette a házba, és leszúratta vele. Az az idióta beleszeretett a nőbe, és a féltékenysége miatt ki akarta iktatni a tanárt, és mivel Meredith akkor szolgálatban volt, így még alibit is tudott biztosítani neki. 
- Hogy került végül hozzátok Alaric? 
- Az a hülye liba felvitte a lakásába, a vadász meg kutakodni kezdett. Lelőtte, és felhívott bennünket, így elhoztuk, és itt kínoztam tovább. 
- Elég nevetségesen hangzik ez az egész. Egy ember miatt ennyi dolgot megszervezni. 
- A gyermekemért bármire képes voltam. Azt akartam, hogy hurcolják meg, hogy megalázzák, és a végén, amikor már senki nem hisz neki, és elveszít mindenkit maga körül elkaptam volna, és testileg is a végletekig kínoztam volna - mondta a nő hisztérikus hangon.
- Soha nem adták volna fel őt a barátai, talán még akkor sem, ha elhiszik, hogy ő a gyilkos. Felesleges volt ennyi energiát ebbe beleölni. 
- Nem tudod milyen elveszíteni egy gyereket, bármennyi energiát belefektetsz csak, hogy kielégítő bosszút tudj állni. 
- Hány éves volt a gyermeked, amikor átváltoztattad? – húzta össze szemöldökét Elijah. 
- 7 éves volt, az én drága Connorom – mondta a nő és sírni kezdett. 
- Egy ártatlan 7 éves gyereket gyilkoló géppé változtattál? Nem engedted meg neki, hogy felnőjön? Bezártad őt örök időkre egy gyerek testébe? Alaric megváltotta azzal, hogy megölte. Önző és szívtelen némber vagy – mondta megvetően az Ős. – Most már a fiaiddal lehetsz – tette hozzá, és egy mozdulattal lecsapta a nő fejét. 
Elena már tűkön ülve várta vissza Elijah-t. Aggódott érte, maga sem tudta miért. Amikor megérkezett átölelte a némiképp meglepődött Őst. 
- Elijah! Már kezdtem aggódni – nézett a férfira. 
- Vége Elena, már nem kell miattuk aggódnod – tolta el magától finoman a lányt, miközben az arcához ért. – Alaric? 
- Még nincs magánál, de már erősödik a légzése. 
- Az jó jel. 
- Mi történt? 
Elijah elmondta, amit a nőtől megtudott. 
- Megölt egy gyereket? - nézett Elena döbbenten.
- Egy vámpírt, aki egy 7 éves fiú testébe volt zárva. Gondolj bele abba, mit érzett volna a fiú idővel, amikor a lelke öregedni kezd, de a külseje egy gyereké. Jót tett a fiúval, amikor megölte. 
- Miért talált ki ilyen bonyolult tervet? 
- Ez a nő beleőrült a fia elvesztésébe. Minden értelemben fájdalmat akart okozni Alaricnak.
- Örülök, hogy jól vagy, és hogy Ric is rendben lesz – lábadt könnybe Elena szeme. 
 Elijah átölelte a lányt, és megsimogatta a fejét. 
- Most már minden rendben van – suttogta, és finoman ringatta. 
- Megnézem Ric-et – mondta a lány, miután megnyugodott. 
Alaric még mindig sápadtan feküdt, de már lényegesen jobban nézett ki. Elena mellé ült és megsimogatta a vámpírvadász arcát. El sem tudta képzelni, hogy ne legyen benne az életében. Ebben a pillanatban jelzett a gyomra, hogy éhes. 
- Éhes vagy – mosolygott az Ős. 
- Nem ettem mióta megérkeztünk – mosolygott vissza a hasonmás. 
- Nos, akkor ennünk kellene. Menjünk el valahová? 
- Nem szeretném itt hagyni Ric-et. 
- Akkor házhoz kellene hozatnunk némi ételt. Bár még sosem csináltam ilyet. 
Elena halkan felnevetett, annyira kedvelte Elijah-t, a régi módi viselkedését, a kedvességét. 
- Menjetek el enni – szólalt meg Alaric halk hangon. 
- Ric, hát magadhoz tértél – sírta el magát a lány és szorosan magához ölelte a férfit. 
- Összenyomsz – mondta a férfi, de ő is magához ölelte a lányt. 
- Annyira aggódtunk érted – mondta még mindig könnyezve Elena. 
- Azt hittem meghalok. 
- Nem bírtam volna elviselni. Elijah talált rád, és adott a véréből is. 
- Köszönöm – fordította fejét Ric az Ős felé. 
- Ne köszönd. Tartoztam ezzel Elenának és mindnyájatoknak. 
- Meredith lőtt le. 
- Mindent tudunk Ric, ne erőltesd meg magad. Pihenj – mondta halkan Elena. 
- Hol van Damon? 
- Mystic Falls-ban Stefannal. 
- Tudnak róla, hogy itt vagy? 
- Ez egy hosszú történet. Holnap mindent megbeszélünk. Aludj Ric, pihenésre van szükséged.
- Neked pedig kikapcsolódásra. Menj el Elijah-val, élvezd ki, hogy nem figyelik minden lépésedet – mosolygott a tanár. 
- Nem akarlak itt hagyni.
 - Én azt szeretném, hogy itt hagyj. Jól leszek – csukta le szemét Alaric. 
- Szóval, tudsz egy helyet, ahol vacsorázhatnánk? – fordult Elena az Ős felé. 
- Van rá esély, hogy hoztál magaddal elegáns ruhát? 
- Otthon úgy tudják, hogy eljegyzési partira készültem, a látszat kedvéért eltettem egyet. 
- Akkor készülődj, kedvesem – tárta szét kezeit a férfi. 
Elijah, egy gyönyörű étterembe vitte a lányt. Minden fekete és fehér színben pompázott, halk jazz szólt, és a táncparketten néhány pár táncolt. A pincérek frakkban szolgáltak fel, és lányok jártak az asztalok között virágot árulva. 
- Szóhoz sem jutok ettől a helytől – álmélkodott Elena. 
- Örülök, hogy tetszik – mosolygott a férfi, és az egyik virágos lányt magához intette. 
Egy szál vörös rózsát emelt ki a kosarából, pénzt adott a lánynak, majd Elena felé nyújtotta. 
- Köszönöm, hogy eljöttél velem és, hogy a kis szövetségünk sikeresen megoldotta a problémát. 
- Köszönöm, hogy segítettél! Nélküled, még mindig egy helyben toporognánk – nyúlt a rózsáért a lány, kissé elpirulva.
- Szívesen tettem – mondta az Ős, és magukhoz rendelte a pincért. 
Csendes beszélgetéssel töltötték a vacsorát. 
Elena kiegyensúlyozottnak, nyugodtnak, felszabadultnak és boldognak érezte magát a vámpír közelében. Annyira örült, hogy nem halt meg Elijah, és itt már nem csak arról volt szó, hogy lelkiismeret furdalása lett volna, ha megtörténik. Már jelentett neki valamit a férfi, de még nem tudta megfogalmazni, hogy mit. 
Elijah szemei bebarangolták a lány arcának minden egyes milliméterét. 
- Elena táncolnál velem?  – kérdezte és a lány felé nyújtotta kezét. 
- Enyém a megtiszteltetés – hajtotta meg fejét a lány viccesen, és a férfi kezébe csúsztatta sajátját. 
A táncparkettre érve Elijah finoman megforgatta a lányt, és magához vonta. Elena boldogan nevetett fel. 
- Köszönöm, hogy elhoztál. Olyan felszabadultnak érzem magam, amilyen már régen nem voltam – mondta a lány. 
- Örülök, ha jól érzed magad. Kapcsolj ki Elena, szükséged van rá – mondta halkan a férfi, és finoman végigsimított a hasonmás hátán. 
 Lassú mozdulatokkal táncoltak a zenére, miközben mosolyogva nézték egymást. Elena finoman közelebb húzódott az Őshöz. Valahogy biztonságot adott neki a férfi közelsége. 
- Min gondolkozol, kedves? - kérdezte Elijah. 
- Azon, hogy mióta ismerjük egymást mennyi mindenen mentünk már keresztül együtt. 
- Nos, a történetünk elég viharosnak mondható – húzta fel szemöldökét a férfi a maga elegáns módján. 
- Sosem gondoltam volna, hogy együtt fogunk táncolni, és mégis valahogy természetes. 
- Tudom Elena, én is ezt érzem – mondta Elijah és finoman a lány felé hajolt. 
Elena elveszett a férfi szemeiben, és ő is közeledni kezdett a férfi felé. Óvatos, és finom csókban forrtak össze. Mindketten megszédültek az érzéstől. Már nem táncoltak, csak egymást ölelték szorosan. Nem akarták, hogy elmúljon ez a pillanat.
- Nem szabadna ezt csinálnunk – suttogta Elena. 
- Másé a szíved. Nem szabadott volna megcsókolnom – mondta Elijah szomorúsággal a hangjában, és eltolta magától a lányt. 
- Úgy érzem, hogy elárulom a barátaimat. 
- Csak egy csók volt Elena, amit nem kell tudnia senkinek. 
- Össze vagyok zavarodva – hunyta le szemét a hasonmás. 
- Szeretnéd, ha mennénk? 
- Nem szeretnék menni, ölelj meg kérlek – bújt a férfihoz, aki védelmezően átölelte. 
Így álltak egy darabig, majd a férfi megemelte a lány állát, és újra megcsókolta. Elena nem ellenkezett, akarta ezt a csókot.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Oké alig pár perce írtam a chatbe xD De mindegy, ráérek. Nagyon tetszett ez a rész, főleg amiatt hogy most Elijah és Elena szemszögéből volt. Lehet, hogy a sorozatban is ez lesz a végén? Kitudja!

    A Salvatore tesők tényleg Dráma Királynők xD Jó volt végre látni, hogy Elena felenged és egy rövid ideig nem agyal semmin, csak élvezi az életet.

    Kíváncsi vagyok mind Elena és Elijah, mind Klaus és Care kapcsolatára, hogy hogyan alakul. Siess a következő részel!! ;D :D

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lizyy!
      Köszönöm, hogy komiztál. Örülök, hogy tetszik a történetem. Kicsit félve tettem ki ezt a fejezetet, mert tudom, hogy a nagy többség Delena rajongó. Én is közéjük tartozom, bár eléggé unom a huzavonát, ellenben imádom az Elijah és Elena között lévő kapcsolatot. Mindenképpen ki akartam alakítani valamit közöttük. :)
      Igyekszem a következő fejezettel. :)

      Törlés
  2. Szia!
    Én is olyan szívesen randiztam volna Elijahval... Szépek együtt, bár én mostanában valahogy egyre kevésbé bírom Elenát, a Salvatore tesók nincsenek jó hatással rá. Örülök, hogy Alaric előkerült. Remélem azért a következő fejezet Klaroline-os lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát igen Elijaaaah, imádom. Elenával nekem is vannak problémáim, pontosan a Salvatore tesók miatt! Klaroline lesz a kövi, csak egy kicsit elkalandoztam. :)

      Törlés
  3. Elijah-Elena (L) *.* jaaaajj úgy imádom őket együtt, remélem még boncolgatod majd ezt a párost is:P Nagyon tetszett, jó hogy Ric végre előkerült, szomorú lettem volna, ha esetleg meghal:( remélem a sorozatban se fog meghalni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nirvana!

      Én is szeretem őket együtt. Van köztük valami megfoghatatlanul csodálatos vonzalom. Velük is fogok még foglalkozni. Ki nem hagynám!!!! :)))) Alaricot én is szeretem,és a sorozatban én is aggódom érte. :(

      Törlés